42 211-85-00
recepcja@uroczyskoporszewice.pl

Aktualności

Otwieramy się ponownie!

Długo musieliśmy czekać, by przekazać Wam tę informację, ale w końcu nadszedł ten dzień.

Już niedługo znowu się zobaczymy!

Obecnie pracujemy nad tym, aby wszystko przygotować zgodnie z wymogami bezpieczeństwa, a przede wszystkim tak, aby każdy z Was był bezpieczny. Dostosowanie Ośrodka, a także przygotowanie wszystkich środków bezpieczeństwa wymaga czasu i pracy, dlatego potrzebujemy jeszcze chwili zanim otworzymy dla Was drzwi.

Będziemy Was informować na bieżąco o postępach. A poniżej znaleźć możecie wszystkie wdrażanie procedury mające na celu zagwarantowanie Wam bezpiecznego wypoczynku.

Do zobaczenia już wkrótce!

Zapewnienie bezpieczeństwa w obiekcie

  1. Umieszczenie w widocznym miejscu przed wejściem i w recepcji informacji o maksymalnej liczbie klientów mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu.
  2. Umieszczenie na terenie ośrodka dozowników z płynem do dezynfekcji rąk dostępnych dla gości, a w szczególności przy wejściach na teren obiektu, w obszarze recepcji oraz przy wyjściu z toalet.
  3. Rekomenduje się zapewnienie możliwości zakupu maseczek ochronnych w recepcji.
  4. Wywieszenie w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcji dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk.
  5. Zapewnienie sprzętu i środków oraz monitorowanie codziennych prac porządkowych,
    ze szczególnym uwzględnieniem dezynfekowania powierzchni dotykowych – poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich, w tym blatów w pomieszczeniach pracy i w pomieszczeniach do spożywania posiłków należy przestrzegać wymaganego dystansu przestrzennego między personelem a gośćmi (minimum 2 metry).
  6. Ograniczenie do minimum czasu przebywania gościa przy recepcji.
  7. Ustalenie i kontrola maksymalnej liczby gości w ośrodku – na podstawie liczby dostępnych pokoi liczone jako liczba pokoi razy dwie osoby.
  8. Wyłączenie z użytkowania pomieszczeń takich jak: wspólne sale telewizyjne, sale zabaw dla dzieci, sauny oraz innych, w których mogą tworzyć się skupiska ludzi, do czasu wejścia w kolejną fazę odmrażania. Umożliwienie korzystania z w/w przestrzeni w sytuacji wynajęcia na wyłączność przez gości ośrodka wspólnie zakwaterowanych.
  9. Możliwość użytkowania sal konferencyjnych na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa (zachowanie dystansu społecznego wynoszącego minimum 2 m odległości osoby od osoby).
  10. Bezwzględny zakaz przebywania w ośrodku osób tam nie zakwaterowanych.
  11. Bieżące dezynfekowanie, nie rzadziej niż co godzinę, ogólnych toalet, blatu recepcyjnego (po każdym gościu), klamek, poręczy, uchwytów, telefonów, klawiatury komputerów, urządzeń w pomieszczeniach socjalnych oraz innych, często dotykanych powierzchni.
  12. Precyzyjne dozowanie profesjonalnych środków myjących.
  13. Po każdym kliencie zaleca się rutynowe sprzątniecie pokoju i dezynfekcję wszystkich powierzchni dotykowych (w tym oparcia krzeseł), sprzętu i łazienki oraz gruntowne wywietrzenie pomieszczenia, albo po sprzątnięciu pomieszczenia – dokonanie ozonowania.
  14. Pokój można ponownie wynająć po zakończeniu dezynfekcji w okresie zgodnym z instrukcją urządzenia służącego do ozonowania.
  15. Personel sprzątający powinien być wyposażony i przestrzegać używania jednorazowej maseczki, rękawiczek, a w razie potrzeby jednorazowego fartucha z długim rękawem. Pościel i ręczniki należy prać w temp. min 60º C z dodatkiem detergentu. Prane i dostarczane w reżimie sanitarnym.
  16. Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
  17. W miarę możliwości systematyczne wietrzenie wszystkich pomieszczeń ośrodka bądź ozonowanie powierzchni wspólnych, w wyznaczonych zakresach czasowych.
  18. Funkcjonowanie stołówki wyłącznie z jedzeniem na wynos.
  19. Dezynfekcja sprzętów hotelowych udostępnianych gościom po każdym użyciu.
  20. Wyznaczenie i przygotowanie (m.in. wyposażonego w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący) pomieszczenia, lub pokoju, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
  21. Przygotowanie i umieszczenie w określonym miejscu (łatwy dostęp) potrzebnych numerów telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych.
  22. Poinformowanie wszystkich gości oraz potencjalnych klientów hotelu/obiektu/pensjonatu o procedurach bezpieczeństwa zastosowanych w związku z wirusem COVID-19 w danym obiekcie;
X